huoh.

nyt vituttaa ihan ankarasti. eilen mua vitutti ankarasti.

mua pelotti vitutti ja ahdisti.

kuristi.

ja kaikki on mielipiteeni syytä. kettutarhauksesta.

Eilen ukko tuli kotiin illalla kaheksan jälkeen, ei siinä, saunottiin, syötiin ja sit lähettii käymään yhellä tuossa onnelassa. otettii kullan serkku matkalta mukaan. Oli ihan jees, vähä toki väsytti ja yhentoista aikaan ja yhen tuopin jälkeen siirryttiin sit jokainen kotiin. Kotona sit oli viel ihan jees, katottii telkkaa ja sieltä tuli sit animal planetilta joku mikä lie eläinoikeusohjelma ja jotenki tuli vaan ketuista puhe. Mä sit sanoin suoraan oman mielipiteeni asiaan että "Mä oon sitä mieltä että ihminen pärjäis ihan hyvin ilman kettutarhausta. että se turkis on ihmiselle niinkuin ylellisyystuote. Hyväksyn sen ihmisen nykyisenä elinkeinona, koska se on eikä muuksi muutu. mutta ilman sitäkin ihminen pärjäis. ja mulle on hirmu tärkeää että niillä ketuilla olis ees hyvä olla, ja hienointa olis jos niillä olis melkein kuin luonnonvaraiset elinolosuhteet tarhalla. jos se vaan olis mahollista. ja että en tykkää ku ittensä kettutytöiksi tituleeraavat naiset ja miehet menee typeryyksissään päästämään ketut vapauteen, jolloin ne kuolee nälkään ja kylmään, ja tappavat siinä sivussa kaiken elävän. mutta en tykkää että ihminen tappaa eläimiä ylellisyyden takia. " tää oli niinku tiivistettynä mun mielipide asiasta.

 

No ukkohan siitä skitsahti. "saatanan ämmä, vittu katokki ettet kellekkää sano vittu tollasia saatanan älyttömiä mielipiteitä, et ainakaa mun kavereitten eessä, saatana saa sua taas hävetä!"

mä olin hetken ihan tyrmistyny että siis mitäh? ettäkö mä en saa olla tota mieltä?

kulta kerto yksityiskohtasesti miten ne ketut tapetaan ja että hän haluaa vittu ylellisyyttä että me ollaan vittu ihan erilaisia ihmisiä ei tästä tuu mitään ja ym ymy ym. että mä oon kilipää ja vitun sairas ämmä kun ajattelen vittu OOIIII kettutyttö, blablabla. vittu ja vittuili mulle ihan suoraan.

siis oonko mä oikeasti ny ihan typerällä kannalla kun ajattelen tarhauksesta noin?

 

mun mielestä suuret eläinsuojeluryhmät on tehny hienoo duunii kun ne on rehellisin keinoin yrittäny parantaa kettujen oloja tarhoissa. ja se on pidemmän päälle auttanu myös tarhaajia kun pentuluokka on parantunu. se on mun mielestä hyvä teko, puolustaa eläinten oikeuksia, olla niiden ääni kun ne ei voi.

 

Ei se saatana oo mun mielestä väärin. Mä sanoin sit ukolle että jumalauta jokasella saa olla mielipiteet. sä oot sitä mieltä että turkistarhaus on ookoo ihmisen ylellisyyden nimissä, ei siinä. minkä mä sille voin että sä ajattelet noin? se on sellanen asia että se ei muutu vaikka me sitä vatvottais koko yö. mutta mun mielipide on tuo, ja sillä siisti. Että et voi olla niin saatanan lapsellinen että rupeat mulle siitä huutamaan että mä satun AJATTELEMAAN noin. Mulla saa olla mielipiteet, suomi on vapaa maa. Sä et voi pakottaa mua ajattelemaan niinku sä. kaiken muun sä voit kutakuinki tehä mutta et sä voi etkä edes kehtais vääntää mun ajatuksia omas kaltaisiksi.

ai ei voi vai..

mua vituttaa niin suuresti kun avasin suuni tuosta tarhauksesta. mä en voi käsittää miten vitun suuret kilarit ukko sai. mä en voi käsittää miten se ottaa sen niin.

Sit mä sain siltä uhkauksen ku se meni tupakille. olin sanonu sille että jos joku tulee multa kysymään, esim kaverit jostain ihmesyystä että mitä mieltä mä oon tarhauksesta, niin en mä valehtele saatana siksi että sun ei tarvis hävetä mua.

sit se sano samalla ku puki takkia päälle,katto silmiin ja niin sihisten että "koitakki, oon muuten aiemminkin hakannu kettutytön.."

....

tä? mä jäin suu auki tuijottamaan perään. tuli takaisin ja oli vain hiljaa. mä en saanu sanaa suustani. sit kun tokenin mä sanoin että uhkaileksä mua? uhkaileksä mua siksi että mulla on jumalauta mielipide?? OMA mielipide? ERILAINEN kuin sun mielipide?

en sanonu niin, tuli vaan vastaus. ai jaaha. sit se vetää sen nuon ku tajuaa ettei se tehonnu. kyl se tehos. taidan muuten ruveta kirjottaan oikein julkista blogia oikealla nimelläni, koskien vain ja ainoastaa Kettuja ja tarhausta ja sit mä oon tuolla kadunkulmas jakamas lentolehtisiä että nyysk auttakaa niitä niil on paha olla.

ehkä kulta sit tajuais että mä voisin olla oikea aktivisti jos mä niin haluaisin. mutta kun en halua.

"vittu mä en tajua miks oon kestäny tätä paskaa jo vuoden."

mä jäin tuijottamaan sitä miestä niinku kuollutta. että mitä sanoit? "en mitää."

hyvä että ehdin selvitä jo siitä uhkailusta niin sit ruvetaan jo haukkumaan meidän yhteistä elämää. mä olin vaan että miten helvetis joku vitun mielipide kettutarhauksesta voi tehä sun elämästä onnetonta????

"me ollaan vain niin vitun erilaisia. eipä tässä enää oo mitää sanottavaa."

aha just. muuten ollaan kyl niinku paita ja perse. mutta koska mä ny satun olla erimieltä asiasta kuin -herra vitun maailman napa ja mä oon niin vitun täydellinen ja sä oot vaan tollanen lutka. -niin heti ollaan eroamassa. kaikki on päin persettä ja vittua. Heti kun mä en ole samaa mieltä. en taivu sen tahtoon ja rupea ajattelemaan niinku kone joka asiasta.

heti pitää olla eroamassa.

Mä oon ruvennu miettimään että kullalla ei taida olla kaikki hyvin. niinku päässä. Ei oikeasti aikuinen, täyspainonen ihminen alista toista näin? ei pakota ajattelemaan niinkuin itsekkin, ei pakota luopumaan kaikesta itsensä vuoksi, ei käskytä, eikä alenna toista koiran tasolle.

Eikä vittu uhkaile erolla heti kun ollaan eri mieltä jostain selllasesta asiasta mikä ei koskaan vaikuta meidän elämään mitenkää..

ei tää oo enää tervettä. ei millään lailla. Mua rupes eilen ekaa kertaa oikein vituttamaan sen käytös. Ollaan niin aikuista, niin aikuista, niin 25 vee että hellanlettas. joo vittu moi. jätkä on oikeasti niinku joku vitun teini 15 vee täysin!! ei kukaan aikunen ajattele noin ettei voi olla mielipidettä toisella? Ei jumalauta mikä kersa. saatana ku hävettää sen puolesta. miten se ees kehtaa?  vittu painuis sinne äidin helmoihin saatana hoivattavaksi, siel ne on muutki veljet, toivottavasti ykskää niistä ei oo samanlainen kun tää saatanan kusipää.

 

Että tätä mieltä. mun pääs kiehuu ihan vitusti. MULLA ON OIKEUS MIELIPITEESEEN. MULLA ON OIKEUS OLLA TÄTÄ MIELTÄ. MUN EI TARVI KENENKÄÄN, ENKÄ MINKÄÄN TAKIA MUUTTAA SITÄ. MÄ EN OO MIKÄÄN VITUN BARBIE JOTA VOI MUOKATA NIINKU TAHTOO!!

 

sen ku käy sit päälle, mua ei KIIIIINNOSTA! hakatkoon hengiltä. jos se on sen arvosta niiin antaa poika palaa. mä en anna sen uhkausten enää mua satuttaa tollai. käykööt päälle sitten.

toisaalta odotan jo et työpäivä päättyy, on jännä nähä onko kotona mun kamat heitetty eteiseen vai mitenköhän on. kun niin eilen oltiin eroamas saatana tuon takia.

vittu toivottavasti äijä kasvaa ees joskus aikuseksi. lakkais kattomasta mun virheitä koko ajan ja lopettais mun haukkumisen kersaksi, kun ite on oikeasti päivä päivältä niin tasapainoton teini että ihan saa HÄVETÄ.

 

huoh. tänään olis kuntotanssia. serkkutyttö lähtee messiin. jeij.

töitä->