mä kohta kyllä revin tuolta ukonretaleelta pallit.

 

saatana ku menee hermot. laitoin fiksun ja kivan viestin tossa aamulla sille koskien tätä koira-asiaa. että kun on kerta menny sen lupaamaan ja näin pois päin. jo keväällä. ja että nyt olis niin hyvä diili tässä kun olis tuo sijoitusnarttu tarjolla. ja ei oo kallis. rahaa löytyy kyl.

lupasin olla ostamatta kuteita sitte. ja kenkiä. ja sanoin että on niin hyvä kauppa että kyl tuon pystyy jo hyväksyyn.

ja hoitajaki aina saadaan jos niikseen tulee. joko kasvattajalle tai äireelle. ei oo paha.

kaheksan tekstiviestin pitunen se tais olla.

ei mitään vastausta. sit tuli viesti että menos syömään kotiin.

mä sit menin kans.

ei puhunu mitää. oli niinku koko viestiä ei olis ollukkaa.

mua ahistaa ihan vitusti. sillai pelottaa että koska se veitsen terä kääntyy mua vastaan tässäki asiassa. koska kultani pimahtaa tähän arkaan kyselyyn.

nyt ukolta tuli hetki sitte viesti että mites töissä menee. no mä laitoin että hyvin täällä, ja että saiko se mun viestiä aamulla.

 

"joo sain enkä halua puhua enää siitä aiheesta"

jumalauta mulle tuli niin kersa olo. semmonen joka pitää pyytää ja anella toiselta lupaa ottaa lemmikki. jumaliste. argh. ääääääääsfja ödgjk aiöeghal oatgaetoavask.vn.sjdbgahigaoöeitaieh VITTU

saatana.

helvetti

mulla on niin nöyryytetty olo, niinku mun kulta olis joku mun isä,"isä hei pliiige saanks mä koiran mä lupaan tiskata seuraavat sata vuotta?"

tyyliin näin. vittu mä tollasta kattele.

mä löysin meille unelmiemme(siis kummanki unelmien) talon. tai siis maatilan. ihan läheltä kummanki töitä täällä sjoella ja lähellä kultani firmaa. täydellinen paikka. ja tää tyyppi ottais vaihdos meidän kolmion. ei vois olla parempi diili. hyvään hintaanki viel-

arvaa uskallanko sanoa siitä miehelleni? no ennn. ärsyttävää ku pitää toista pelätä niin ettei voi sanoa omaa mielipidettä. ja sitte se valittaa kun mulla ei ole mielipiteitä. huoh.

eikai ny oo ku se lyttää ne heti.

mikään lähestyminen ei auta. mikään ei auta. mun haluilla ei ole väliä. mun unelmalla ei ole väliä. sen lupauksilla ei ole mitää väliä.

Hänen-kuninkaallinen-perseenreikänsä on palannut.

 

 

meen itkeen vessaa, sit lähetän sille koiranomistajalle meilin että koira on tervetullu.

perkele loppu tää alistaminen NY.