eipä viikonloppuna mitään suurempia tapahtunut.

perjantaina oltiin baarissa ja kulta tais jossaki vaiheessa skitsahtaa ihan täysin. ei niinku mitään syytä. baaritiskillä oltiin ja justiin tilattu niin se sai hepulit ja lähti. oli räpänny eka puhelintaan toki. en tiiä mitä sitte siel oli. mä kun en ole saanu katsoa hänen puhelintaan pitkään aikaan.. toivotaan ettei mitään pahaa tai sellaista mitä pelkäänki.

se sano perjantaina kun mentii sit kotiin että yks sen piripää ex oli vissii torstaina tullu iniseen jotain ku ne oli ollu baaris .että jätä ny se muija ja ota hänet, mennään kihloihin. hmph just. mä sit sanoin että no, kai sä teit selväksi kuka on sun emäntäs ja että niin.. "no emmä tiiä, emmä mitää sanonu.." aaha. justiin. vais niin. no mitähä muuta siel on sit tapahtunu. tuollaset lutkat ku yleensä on sellasia ettei ne luovuta ennenku äijä sanoo selvällä suomenkielellä että haloo,oon onnellisesti avosuhteessa, mulla on emäntä, en vaihda, painukko vittuun siitä.

en sit tiiä enkä tiiä haluankokaan tietää mitä siel baaris on loppupeleis tapahtunu. perjantaina tää kyseinen lutka nimittäin tuli meitä vastaan ja halas kyllä kultaa siinä. ja ilme kun huomas mut siinä vieressä. hm. en halua spekuloida, en ollenkaan.

muuten meni ihan ookoo koko vklp. la-su ukko oli mettällä ja mä kotona kersoja hoitaas. siis ihan sisaruksia. ja sunnuntaina sit kun ukko tuli kotiin niin maattiin vaan ja henutettiin. muutenkin ukosta on tullut paljon hellempi, semmonen joka söpöilee ja pitää hyvänä. soiteltiin la-su aika paljon kun ukko oli kaukana. ikävä oli sillä ja muutenkin tosi suloinen. että en tiiä mitä pitäis ajatella.

sen jälkeen kun ukko löysi mun kirjoitukset täältä, halusin ruveta puhumaan miehelleni jos jokin vaivaa.

nyt sitten päätin että perkele, taas kerran mä kirjotin tänne ennenku yritin ees kysyä ukolta mistä johtuu sen suuttuminen ja mitä se oli sille huoralle selittäny, ja oliko jotain tapahtunu. no nyt mä sit laitoin äsken sille viestin missä kysyn nuo asiat. pakkohan mun on saada tietää, ja kun kerran ite se halus että kysyn jos jokin vaivaa ja että pitää puhua.. saa nähä tuleeko riita................ :/

 

 no ukolta tuli vastaus että kyllä hän teki selväksi, ettei sen ihmeempiä ja että ei tiiä kenen kans on viestitelly, tuskin mitää järkevää.. mitä tuostaki ny sit sanois.. ei juuta eikä jaata. ei tarkempaa selitystä. no toivottavasti ukko tietää että rehellinen pitää olla jos haluaa toisenki olla rehellinen...

nyt mä voisin tehä töitä, täällä on kyllä niin perkeleen kylmä ettei pysty.