hyvä biisi tuo laura voutilaisen vaarallinen yllätys..

tuli kuunneltua sitä ku ajeli töihin tänään.

Mistä ihmeestä mä enää kirjoitan kun kaikki on hyvin? miks aina mä kirjoitan ylipäätään vain ne paskat jutut tänne? mistä se johtuu? Miksei hyvistäkin hetkistä ja asioista vois kertoa tarkasti, yhtä tarkasti ku kaikki ne riidat ja tappelut?

pitääkö mun olla niin melankolinen... :D

 

Kaikki on siis hyvin täälläpäin, eilen tuli siivoiltua, ukko pääasiassa nukku päikkäreitä koko ajan että eipä siitä apua ollut. olin hakenut porukoilta neljä jätesäkkiä mun muutossa ylijäänyttä tavaraa jotka piti käydä läpi ja laittaa roskiin tai meidän omaan varastoon sitä mukaa. yks jätesäkki jäi, loput meni roskiin :D sinne vain, humpsis!

Parempi ku ei rupea mitään ylimäärästä säilyttelemäänkää jos ei kerta tartte :) mutta voih, löysin oikein älyälyvanhoja kuvia, oon ollu ehkä joku 7 vee.. kyllä tuli oltua tippa linssis ku löysin ne, puhumattakaan mun vanhoista päiväkirjoista!! niitä on kertyny melkein pussillinen 10 vuoden aikana.. siellä on kyllä sit aivan kaikki kirjotettuna.. nykyään tosiaan ku se päiväkirja on tällai netissä. jännästi ajat muuttuu? o.O

 

tänään olis perjantai,úkko soitti tuossa justiin ku sanoin että lidlissä olis tuo karjala tarjouksessa ja siel olis noita uunivuokia halvalla niin pitäiskö hakia, nii meen ny sitte töiden jälkeen käymää lidlissä ja sitte porukoilla, viemäs siskolle kasan hevoshulluja ja muuta tavaraa mitä löysin sieltä mun säkeistä :)

hmmmm.

vitsi kun meneeki hyvin. mistähän tää hyvä olo johtuu? ku kattoo mun postauksia niin sen meidän vuosipäivän jälkeen on taas ollut astetta helpompaa, viimiset pari viikkoa vasta on ollutkin helppoa, ja se on tehny hyvää omalle jaksamiselle. Enää ei meinaa voimat loppua kesken päivän, eikä tule niitä pahoja pohjakosketusoloja. näin on paljon parempikin olla :)