Se olis taas viikonloppu ohitse.. huh huh.

Ja sainpas sen ukonki puhumaan mikä sitä vaivaa..

perjantaina oltiin hetki siinä kotosalla niin siinä kesken telkkarin kattelun mä sitte taas lähin kyselee että mikäs sillä eilen oli. mä sanoin että joku siel ny on vaivannu että anna tulla nyt. ei oo kiva kun näkee että toisella on joku hätänä eikä kerro millään mistä se johtuu.

"kyl sä vaan tunnet mut aika hyvin.:" mä olin että no tietty, kyl sen ny näkee jos joku ei oo kohillaan. no, lääkärissä oli sanottu että ukollani taitaa olla diabetes. sokeriarvot oli niin paljon yli sallitun että epäillään sellasta. työterveystarkastuksen aikana tuo selvisi. sitä se raukka oli murehtinu. ja mä ku olin jo maalaillu ties mitä petosta...

Se oli sit vähä hajalla ja hukassa kun puhuttiin siitä. mä sanoin ja lohdutin että ei se siihen kuole, saat lääkityksen jos tarpeen ja sen mukaan eletään että ei tässä ole kuinkaan käyty.sanoin että mun mielikuvitus on jo kehittäny vaikka mitä tragediaa.. :D

kyllä oli helpotus sen jälkeen. ja tieto että mä oikeasti tunnen mieheni niin hyvin että aavistan heti jonkun olevan erilailla jos niikseen on.

viikonloppuna lauantaina oltiin mettällä sen 7 h ampumas lintuja ja laavulla istuen, oli kyl kivaa! sit tultii sjoelle saunaan ja takas firmalle ja sinne jäätii sit juopotteleenki :) kultani veljen ja kihlatun luo siihen. tärkiänä emännän kans istuttiin hallin sisällä aamu 7 :D helvetti mikä krapula oli meillä naisilla sunnuntaina, hyi olkoon! pojat oli sammunu jo kahen aikaan yöllä, eihän niistä mihinkään ollu..!!! koko sunnuntai meniki sitte voivotellessa, hyvä ku jakso ajaa sjokeen, ukolla kinttu kipiä, se mitenkää päi voinu ajaa..

vasta illalla 20-21 aikoihin helpotti krapula sen verran että pysty nousemaan sängystä kotona pidemmäksi aikaa kuin juomisen.. huh. nyt vähä meinaa olla sit väsy muttei muuta.

töissä tänään helppoa, kaikki on koulutuksessa vaasassa, minä yksin täällä ja pitäis lähteä ostamaan uutta radiota tänne töihin.. hmmm.. kuinkahan kallista sitä löytäis :D

jos sitä vaikka eka surffailis netis ja sit lähtis kaupoille.. hmmm.. :D