Nyt alkaa jo pelottaa tämä olotila, viikon verran kestänyt huono olo iltaisin, olo on itku-kiukku-nauru vaihteista, viiden sekunnin välein tietysti, menkkoja, ei edes kurapäiviä, kuulu eikä näy, väsyttää jatkuvasti, nukahdan aina kunhan pistän vain silmät kiinni, ja syön kuin hevonen, koko ajan, jatkuvasti.

 

Lisäksi tähän se että käytiin tuossa ukon kanssa eilen mun vanhempien luona ja äidiltä tuli ensin oikein miettivä katse ja sen jälkee että mikä sussa on niin outoa, ja pikkuveli huus samaan aikaan että sisko näyttää ihan äidiltä!

"tä?" piti hetken aikaa miettiä, mistäs mä tiiän, oon vaan kuullu tapauksia missä odottavan naisen oma äiti on ekana huomannut muutoksen, ennen edes odottajaa :D

huomenna on testipäivä, että siihen asti pitäis oottaa.. ääääh.. ja huamenna mä lähen helsinkiin koulutukseen työpaikalta, ja ukko saa olla kolme päivää on his own. Sano eilen sängys että älä mee, miten hän kestää olla yksin yöt. mä olin että pakkohan tuo on kestää, itekki oon yksin yöt.

Otti kainaloon vain että ei hän saa nukuttua kun mä en oo siinä tuhisemassa ja keneltä hän sit yöllä vie tyynyt ja peitot?  naurattaja :D

No kai tuo pari yötä eros menee, pakkohan meidän on osata olla eroski välillä. ja eihän se oo ku ti 06:40- to 19:30 kun oon poissa. eli toisaalta vajaa kolme päivää, ja onhan puhelimet keksitty! :) Yritän ajatella positiivisesti, pääsenpähän naisporukalla shoppailee ikeaan (ikänä en ole käyny) ja muualle hesaan. mä olen niin turisti siellä että ihan hävettää, vihaan koko paikkaa siksi koska siel on niin helvetisti väkiä. tottunu tähän etelä-pohjanmaahan, aakeeseen ja laakeseen :D

 

Mutta niin, tuohon raskausjuttuun viel, testaan pissan huomen aamulla ennen ku lähen, saa sit mielenrauhan. Oon onneks lopettanu röökinpolton ja en oo yli viikkoon ees juonu tippaakaa. yleensä viikonloppuna tulee otettua, vähintää saunakaljat. että eipä tässä hätää ole, mutta täytyy saada se tieto, olenko edelleen vainoharhainen ja toivon niin paljon sitä raskautta että alan valeodottamaan :D

 

Ukko on ollut todella huomionkipeä pitkän aikaa, viikonloppuna maalailin meidän pesässä kummatkin makkarin seinät maalauksilla, toiseen tuli japanilaistyylistä, tiikereitä ja merkkejä, niinkuin iso taulu, meidän makkari taas sai sängyn päätyyn maalauksen jossa on sekä minun että kullan horoskoopit nätisti kietoutuneena toisiinsa :) on hieno, tota vois tehä työksensäkki! :)

 

´huoh, pitäisköhän tehä välil töitäki....... tänään pääsee vasta viideltä, ja sit illalla onki ratsastustunti, pöh. aamulla ennen kuutta ylös ja junaan. yök. :D ikävä tulee murua.,.