Välillä silmäni eksyvät katsomaan vasenta nimetöntäni.

Kun tuo uusi sormus kimaltelee ja välkkyy naputellessani tätä tekstiä. Se on hieno ja kaunis sormus. ja niin paljon muutakin. tuo pieni kultainen rengas on merkki sitoutumisesta, kiintymyksestä, ja ihmisestä, joka on minut omaksi ottanut. Niin pieni asia, ja nähtävästi kovin huomaamaton, tästä kertoo työpaikkani immeiset, jotka eivät vieläkään (kihloihin menosta pian viikko..) ole huomannut sormessani välkkyvää sormusta.

No ei se ole elämäni tärkein asia että he sen huomaisivat. en välttis haluakkaan heidän huomaavan sitä. he tietävät kaiken miehestäni. valitettavasti. he eivät tätä hyvällä katso. ei. he tietävät mieheni pettäneen minua ollessamme porukalla helsingissä. en ole pystynyt kertomaan heille tätä koska heidän mielestään ansaitsen parempaa. hienoja poikia kun murehtivat, mutta nyt kun haluaisin tukea ja uskoa huomiseen, niin sitä tuskin saan.

 

Eilen katsoimme leffan houkutus. oli muuten pikkuisen hyvä. alkutuumailu että jaa tää on tätä normia pettämispaskaa tragediaa mut eipä ollutkaan. Mutta samalla se herätti pieniä muistoja, pahoja sellaisia. Ukko siitä sitten tarttu siihen ja tivasi aina mun mielipiteet esille. oli hieno kun sai ihan suoraan sanoa mitä ajatteli kaikesta. Kyllähän tuo hänen petoksensa pyörii mielessäni välillä. Se tulee uniinki. Se tuntuu välillä niin polttavalta kivulta että tuntuu että tukehdun sen alle. mutta välillä se tuntuu niin turhalta, pieneltä asialta, kaikkien näiden hyvien tapahtumien keskellä. Mutta uskon että nämä tuntemukset ovat normaaleja, mun on pakko käydä kaikki skaalat läpi ennenkuin voin unohtaa ja antaa anteeksi täysin. Mieheni tietää että käyn proggista läpi mielessäni, eikä painosta mua millään lailla. Hän näkee että välillä olen tosi heikoilla, ja kuulemma mun silmistä näkee miten kelaan välillä tapahtunutta uudelleen ja uudelleen. Mutta minkäs mä sille voin. pakkohan mun on kelata se niin monta kertaa uudestaan että en enää näe sitä niin kauheana.

 

mutta kumminki. menipä taas oikein avautumiseksi. sitten hyviin uutisiin:

 

Olen saanu hirveästi työtarjouksia seinämaalauksia koskien. kohta teen kotisivut josta voitte käydä katsomassa töitäni, ja mahdollisesti palkata minut tekemään vaikka teille kotiin uniikin seinämaalauksen ;D teen töitä eripuolella suomea :)  mutta siitä tosin myöhemmin :)

 

Hormonikuuri on alkanut hyvin, ja tuntuu että se vaikuttaakin. Tässä odotellaan josko menkat alkaisivat tässä tän viikon lopulla/ens viikon alussa. toivotaan että alkaa jotta sais sen dromhexalin aloittaa. (viime postauksessa en muistanu nimeä oikein :D) ja sitten jännäämään miten meidän käy. :)

 

Ja ratsastuksestakin vähän, olen ny saanu tosi hyvin kokeilla kaikenmoisia ratsuja ja tässä nyt sitten olen menossa yhessä tämän kultani veljen kihlatun kanssa hänen kotikunnalleen ratsastaan, sinne tallille missä hän käy joka viikko, ihan vain kokeilemassa :D ja ehkä vähän näyttämässä, mitä osaan :) haluan kokeilla mahdollisimman monia hevosia ennen kuin jään sairaslomalle :) ukko kun käy siellä omalla hallillaan kuitenki niin samallahan mä sitte lähen samalle paikkakunnalle ja meen tallille siksi aikaa :) juuri kävin katsomassa kyseisen tallin hevostarjontaa netistä, eipä siellä samantasoisia ratsuja ole kuin omalla tallillani, mutta haasteita haasteita :) jesh. toivotaan et jo ehkä tällä viikolla olis aikoja vapaana! tulee kiva reissu :)

töissä olen yrittäny nyt skarpata, mutta kun tuntuu ettei ajatukset kulje kunnolla, ei huvita eikä kiinnosta. huoh. jotenkihan tässä on petrattava, kyllä tuo sairasloma tulee tarpeeseen, nämä hormonit kun väsyttävät niin paljon, että oikein luvan kanssa saa sitten vain maata ja nukkua :D hihiii....

 

 

töitä->