Hmm.

hetki sitten oli pää niinku aivan täynnä asioita joita olis kiva tänne kertoa mutta arvaten saattaa etten ny enää muista mitään :)

 

on hiukkasen väsy. tää viikko on ollu tosi raskas henkisesti, ne riidat, sen mun edellisen blogin löytyminen, sovittelu, eron pelko, töissä raskasta, yövalvomiset.. yök.

onneks tää viikko on jo puoles.

ukko on taas entisensä. hyvässä mielessä. kehuu jopa enemmän kuin yleensä, jaksaa huomioida enemmän. Voisi jopa sanoa että yrittää nyt varmasti tosissaan saada mua luottamaan siihen ja tuntemaan oloni turvalliseksi hänen seurassa. se on tuntunu tosi hyvältä. ellen vaan olisi öisin niin väsyny ku se tulee kotiin niin vois ottaa tilanteesta enemmänki irti..

mutta eilenki taas meni tallilla puoli iltaa, sit pikkusisko halus tulla meillä käymään, sit ku vein sen kotiin niin oon vaan hakannu yhtä tietokonepeliä :) se on ihan sikahyvä! oon aivan koukus siihen. ja siitä saa kyllä ukolta kuulla, mutta sou sou!

eilenki meni taas vaille yhteen ku pääsin peiton alle, ja ukko tuliki sit kahen aikaan. viestiteltiin illan mittaan paljon henuusta, ja se sai taas hymyn karkaamaan korviin asti :) tuntu hyvälle kun ukko huomioi ja pitää hyvänä. kun se tuli kotiin, se söi, kävi tupakalla, kyl mä ne kuulin, ja sit tuli oikein hiljaa sänkyyn etten heräisi, otti lusikkaan ja puristi hellästi itseään vasten. sit suukotteli lämpösillä huulilla vähä niskaa ja hengitti lämpöstä ilmaa mun hiuksiin. ukko tietää että se on tapa jolla haluan herätä :) siitä oli sit kiva vierähtää toiste päin murun syliin ja hengittää kullan ihon tuoksua.

"tykkääksä musta vielä?" mä mutisin mitäs luulet tms, tietysti ja puristin vähän lujempaa itteni kultani syliin. "onko tänään ollu hyvä päivä vai olisko jotain josta haluat puhua?" mmm.. "on ollut hyvä päivä, eikä tarvi mistään pirjastaa mm.. "ja hymyilin niin että mieheni huomasi sen. kysyin olisko hänellä jotain sydämellä, ei kuulemma, nyt on hyvä olla kuului vaan vastaus. hyvät yöt, ja rakastan sua tuli niin nätisti ukon suusta että meinas sydän pakahtua <3

 

että nyt on kyllä hyvä olla. tänään olis jooga ja pitäis mennä kaupoillekki kattomaan uutta jakkupukua.. hmm. taidan jättää joogan väliin ja mennä shoppaileen :D hihiii... :)