niin ja siitäki piti takuta heti päivästä kun haettii se mun veli ja käytii sit nopeasti samalla mun vanhempien luona juomas kahvit ja äiree sano että kun se mun serkku on menny naimisiin salaa ja pitäis lauantaina mun ja kullan käydä siellä kahvit juomas ja edustamassa meidän perhettä kun mun vanhemmat ja sisarukset lähtee lomailemaan eikä millään pääse lähtemään itse.

mä olin jo viikolla sanonu että meillä on ne kultani pikkusiskon kihlajaisetki lauantaina kultani vanhempien luona ja sinnekki pitäis mennä mutta äiti sano että kunhan käytte kahvit juomas ja puolisen tuntia istumassa ja sanotte että nyt pitää siirtyä seuraaviin juhliin niin se riittää. kuhan viette lahjan se on pääasia ja son hirmu tärkeää ku ne kuitenkin meneen naimisiin eikä kihloihin niinku kultani sisko.

Ja mä olin siitä jo aiemmin kullalle sanonu että siel on vähä niinku käytävä.

No siitähän kotona vasta riemu repes. "vittu mua kiinnosta sun serkkus juhlii mennä vittuakaa ku en ees tunne sitä kunnolla!!!" ja huus aivan naama punasena. mä olin että onhan tuo ny saatana ku se on mun serkku ja mulle tärkiä ja ne on sentää menny naimisiin eikä mihinkää kihloihin, joten seki on jo tärkeämpi. mä oon hirmu läheinen serkkuni kanssa ja sinne on mentävä. piste. "no vittu se onki mun sisko joka menee kihloihin, on meinaa pikkasen tärkeempi juttu ku sun serkkus!" mä olin että on se ny jumalauta ku nuan sanot!

ei sen sisko oo ihmisenä yhtää parempi kun mun serkkukaa. mä sitte sanoin että mikäs helvetti sun suvusta tekee paremman ku mun suvusta? kerroppas nyt sitte? miksi meidän pitää automaattisesti jättää pois mun serkun hääjuhlat eikä sun siskon??? että koetappa laskeutua alas sieltä pilvistä, sä oot ihan tavallinen ihminen niinku mäki eikä sun sukus oo mitenkään ylitärkeä tai parempi ku mikään muukaa! että ei muakaa kiinnosta mennä joka saatanan kissanristiäisiin teille kotia ku muutenki siellä saatana melkeen asutaan.

vittu kultaa ei mitenkään saa anoppilaansa käymään, aina muka ei jaksa, ei pysty, ei kerkiä. vaikka vittu makaa kotona ja kattoo tvtä.

mutta toiselle paikkakunnalle lähetää kyllä hänen äitinsä luo. puhettakaa että ei mentäis. siellä käydään hyvä ettei monta kertaa viikos. meillä taas käydään kerran kuus korkeintaan. mä käyn useammin, joka viikko, kun siskon kanssa sama harrastus. mutta ärsyttää kun äiti ihmettelee että missäs se hänen vävynsä on ku ei näy, että käyttäkö te näin harvoin senki kotona? vittu siinä sitte valehella että joo ei me sielläkää käydä usein.....

siinä jo näkee miten mun kulta pitää itseään ja perhettään parempana kun mun perhe, munhan perhe on huonotulosempi, pienempi ja ala-arvosempi ku heidän perheensä ja heidän imperiuminsa. vittu mikä kusipää.

mä sanoin kuitenkin alkuperäiseen aiheeseen palatakseni että vittu mehän mennään sinne mun serkun juhliin ja siitä sitte siskos juhlii. muakaa ei kiinnosta rampata juhlis koko lauantaita mutta ei nyt auta itku markkinoilla! se on mentävä, piste. ja sinä tulet kans ja lakkaat ton saatanan tinttailemisen tästä asiasta justiin. asiasta ei enää keskustella.

eikä olis tullu mieleenkää että olisin ees kehannu sanoa äidille että hei viittittäkö lähtiä meidän puolesta sittekki sinne juhliin sieltä kaukaa kun ei kulta taho lähteä ku sen siskon juhlat menis ny meidän juhlien eelle? hah.

siitä vasta olis sota syttyny. äiti olis luultavasti leiponu kultani lähimpään seinään.

mutta nyt, töitä. alkaa niin lujaa vituttaa koko paska, :)

niskatki on niin kipeät ettei käänny mihinkään ja pitää koko ajan olla hartiat vähä kasassa ku sattuu. nyt tupakalle->