hmm. meinasin aluksi että eihän mulla ny niin oo mainittavaa viikonlopusta mutta sit yhtäkkiä sisälle tulvahti lämmin olo ja muistin.

 

perjantai. oltiin kullan kotikonnuilla ja firmalla koko ilta. ja jäätiin sinne yöksikin kun kullan veli ja vaimoke asuu siinä kyljessä. kulta oli ihana koko päivän ja olin kyl koko illan sit tämän vaimokkeen seurassa, ämmien ilta niin sanotusti kun miehet olivat hallin puolella. oli kyl kivaa.

olin selvinpäin oikeastaa perjantaina, vaimokkeen kans juotiin kolme bissee, mut ukko oli sitäki enemmän kännis. mut ei se haitannu, saivat veljiensä kanssa istua rauhas iltaa ns. ilman emäntiä ku oltiin siel tuvan puolella koko ilta :)

ukko sit yhes vaihees pyys käymään mua pihalla ja menin sitte. ukko tuli sinne kans ja sovittii että jäähää sinne yöksi ja kulta sit otti mut syliin ja pyöritteli pihalla, sillei ihanan ällötys romanttisesti ja sano sitte silmiin katsoen että "kyl mä susta vielä vaimon itselleni otan,ootappa vain" ja myhähteli. mä olin että no mennäänkö kihloihin? sillai puoliksi vitsillä, mut sanoin heti että en kyl kosi sua tässä koska se on miehen homma :)

ukko sit siihen että "ootappa vaan, se voi tulla hyvinki äkkiä..." ja hymyili sillai ihanan salamyhkäsesti.

olin aivan onnesta sykkyrällä loppuillan. voisko olla niin? toki se on jo kesällä puhunu siitä monesti, että ennen vuosipäivää joo ennen vuosipäivää mennään kihloihin ja tehään tästä virallista ym. mutta mitään ei tapahtunu. mut ei meil oo kiire. enkä oikein tiedä uskallanko, ku kerran jo menny kihlaus perseelleen edellisen kanssa niin ei toista viittis ottaa ennenku on varma että naimisiin päädytään. vimmatun järki ku antais joskus periksi.

mutta aika näyttää aika näyttää.

nyt oon jo ihan ylireagoiva tän mun masun kanssa, koko ajan tuntuu siltä että jesus mä oon ihan varmasti paksuna, on semmonen jännä olo, just niinku alkutalvestaki ku aloin odottamaan.

huono olo on iltaisin ja ruoka maistuu vain tiettyinä päivinä. ihan hulluksi tullu kananmuniin ja näkkileipään, just niinku silloin. ja SINAPPIIN jesus mä voisin syödä sitä suoraan tuubista kilokaupalla.

mutta testiä en oo ostanu viel. menkkoja ei oo taaskaa tullu, ne on ny n. 2,5 viikkoo myöhäs. mutta abbajee het ku teen testin ja se näyttäis yhtä viivaa niin loisk vaan kuuluis ja alkais. jännä psykologinen juttu.

että jos mä sit ostaisin sen testin.. vitsi ku odottaiski pientä sinappikonetta........

olisinkohan mä mimmonen äiti..?

täyrellinen tietysti :D

 

joo töitä->