mulla on monirakkulainen munasarjaoireyhtymä, eli polykystinen munasarjatauti.

oireyhtymä PCOS. mulla on niitä rakkuloita 20 kummassaki ja näky selvästi ultrassa. niitä siis pitäis olla 3-6.

Luin nyt wikipediasta hieman infoa tuosta ja ei hyvältä näytä. mulle sanottiin jo sairaalassa että raskaaksi tuleminen on vaikeaa mutta ei mahdotonta. että pitää ottaa hormoni testit sun muut, jotka kävin sit tänä aamuna antamassa. Onneksi en ole lihava, siitä plussaa. (paino 50, pituus 170) eikä oireita liiasta mieshormonista. mutta ne pitää kuitenkin testata. kuukauden päästä uusi kontrolli.

Mutta vittu ku oli shokki kuulla että ei välttämättä ilman apua voi saada lapsia. kullanki pitäis sit käydä testaamassa nuijapäänsä sen jälkee ku mulla on ollu tuo lääkärissä käynti kuukauden päästä.

Ei hyvältä näytä. tuntuu tosi pahalta. vaikka asiat pitäis suhteuttaa nyt. vois olla huonomminkin, multa olis voitu löytää selviä kasvaimia ultrassa, mutta ei löydetty. toki koepala otetaan kans kuukauden päästä, kun nyt selviää papasta onko se taso 2 vai 3. eli kuukausi tässä kärvistellään ennenkuin tuomio selviää.

 

ukon kans eilen taas tapeltiin. tulin kotiin, ja ukkoa ei missää, se raasu oli mulle hakemassa kukkia, varmaan hyvitykseksi eilisestä. ihana ele, täytyy sanoa, kertaakaan en meidän seurustelun aikana ole häneltä kukkia saanut. tai ylipäätään mitään :)

mutta taas riita puhkes siitä helvetin seksistä. mulla on hirveän paine olo kun tiedän että mieheni tarvitsee sitä ja mä en halua. koska en ole hyvä, enkä tarpeeksi tasokas tai jos niin ja näin,...

Se eilen sit sano että annanko, mä olin että no ei mua oikein tee mieli eilisen jälkeen... ja siitähän se pillahti. "ei kannattais pihdata" se uhkaili.

 loppujen lopuksi tilanne kärjisty siihen että mä huudan naama punasena sängys sen selälle että jumalauta millä oikeudella herra perseenreikä veti herneen nenään kun sehän tässä on loukannu mua ny monta päivää samasta asiasta! että ei sillä ole oikeutta mulle suuttua tai loukkaantua, vaan saa kattoa peiliin ja etsiä sieltä se syyllinen siihen ettei mulle enää seksi maistu. vähemmästäki häviää oma luotto seksuaalisuuteensa kun oma mies haukkuu ja mollaa. mä yritin selittää ja huutaa etten mä ole sängyssä vain siksi että se sais johonki rykästä. mä oon siinä myös hakemassa itselleni jotain.ja että jumalauta tuolla uhkaamisella se ei saa ku mua paniikkiin että mun on PAKKO antaa pillua että ukko ei mee vieraisiin. että sitäkö se haluaa? mä jauhasin ja pauhasin ja olin lopulta itte niin rikki että menin pihalle, vedin kolme röökiä ja istuin hetken. sitte palasin sänkyyn, vedin peiton korviin ja yritin nukkua. ukko ei sanonu muutaku hyvää yötä. mä nukahdin. yöllä heräsin siihen ku ukko otti syliin, suukotteli ja hali. piti hyvänä. mutisi anteeksi kulta, mä rakastan sua kai sä tiedät sen.

mä esitin nukkuvaa.

aamulla pusut ja halit ennenku se lähti töihin, jatkoin uniani, lähin sairaalaan, annoin vitusti verta näytteiksi ja tulin töihin. nyt vaan odottelen että josko se ukko tulis mua tässä asiassa vastaan, että saatais seksi luistamaan paremmin. ajattelin tänään kun käyn kotona, mennä nettiin ja tilata pikkasen leluja. josko sillä sais elvytettyä vähäsen. mutta tein ukolle selväksi ettei hän voi pelkästään mun harteille kaataa sitä vastuuta että seksi toimii. että en mä siinä yksin ole. SEKSI KUN ON KAHDEN KAUPPA.

saa nähä mitä päivä tuo tullessaan.