Huoh. onpas blogini kokenut kylmymisen...

no tuskin täällä niin kauheaa lukijatulvaa on että joku olisi ehtinyt kaipaamaan :)

Mutta tosiaan. on sattunut ja tapahtunut.. Olen aloittanut siis kahdet hormonikuurit, joita olen uskollisesti kaksi viikkoa syönyt. vielä viikko puoltoista, kun voi aloittaa systemaattisen seksin harrastamisen.

 

Siis jos mulla on vielä mies silloin.

Vituttaa. Olen tehnyt hullun tempun. tosi hullun. ja luultavasti menetän mun mieheni sen takia.

Musta tulee tänään hevosen omistaja. Kyllä. mä toteutin pitkäaikaisen haaveeni ostamalla hevosen kimpassa tallikaverini kanssa. Hain pankista pienen lainan ja tein uuden tilin. Kaikki mieheni selän takana. Hän ei sitä hyväksynyt kun kerroin että olisi haaveissa tälläinen.. hän uhkasi lähteä. Nyt olen ajanut asian niin pitkälle etten voi, enkä halua perääntyä. Minä haluan tämän toteuttaa. Tänään käyn allekirjoittamassa kauppakirjat ja tänään tuli tilille tarvittava lainasumma. Siis eri tilille kuin mun ja mieheni yhteinen.

 

Hän uhkasi maanantaina kun kerroin että voisin sen nyt ostaa, että hän lähtee jos niin teen. Ja hän luulee että peruin kaupat. Ettei meillä ole varaa. Pyh. meillä on varaa siihen. todellakin. Saan itse palkankorotuksen millä maksan hyvin hevosen kk kulut ja jää vielä ylikin. hän ei vaan ymmärrä sitä.

Tänään aion sen kertoa, että olen onnellinen hevosen omistaja.

 

Toivon että minulla olisi vielä silloin mies. En haluaisi kaikkea vielä menettää. Pelottaa vain ihan sairaasti. Mulla on aika sekaisin muutenkin olo näistä pillereistä, ja tahto saada tenava on kova. kultani tietää sen. Minulla on hevoselleni vuokraaja sille ajalle kun olen leikkauksessa ja kun joskus, toivottavasti jään äitiyslomalle. Eli hevosesta ei tule kuluja siltä ajalta. Näin homma toimii.

 

Kirjoitin miehelleni kolmen sivun pituisen kirjeen jonka aion tänään lukea ääneen hänelle. en pysty spontaanisti tästä enää puhua hänelle. Pakko luntata paperista ja pitää kädet ristissä.

Ollaan me pahemmistakin selvitty. mieheni pettämisestä, rahahuolista sitä ennen.. kaikesta ollaan selvitty ja hyvin. eiköhän me selvitä tästäkin, tämä on aika pieni kuitenkin.. pieni töyssy vain. Tiedän että oli väärin tehdä tämä hänen selän takanaan, mutta onhan minulla itselläni ny käytössä omaa rahaa edes jonkin verran kuukaudessa. jos hän käyttää 300-400 euroa ties mihin kuukaudessa, niin kai minä saan sen 260-300 euroa kuukaudessa käytttää hevoseeni, olenhan minä työssäkäyvä kuitenkin myös..

 

huh. ajatukset tosi sekaisin. ei osaa edes iloita hevosestani, joka piti olla unelmieni täyttymys.. pelottaa.