vielä ku pysyis silmät auki.

luoja miten mua väsyttää!! ihan kamala olo!

 

oon varmaan tulos kipeäksi. ainaki semmonen on olo, pää täynnä räkää, viluttaa, pääs humisee, ja nenä on tukos. just semmonen ku hengittää niin tuntuu kuumeiselta. vammasesti selitetty mutta enivei :)

silti tulin töihin vaikka meinasinki nukahtaa uusiksi vaikka kello oli jo soinu. ekaa kertaa meinasin jäädä vaan nukkumaan että paskat töistä.

mutta onneks en jääny. toki siitä ny ei kukaan olis kuitenkaa mitään sanonu että ei sen puoleen.

 

Niin, palataas ajassa hieman taaksepäin, näin ikään torstaihin.

Ei nyt sillai ollu mitenkää paska päivä. menin töiden jälkee suoraa käymään porukoilla ohimennen, siel istuin sit seittemään asti. äitin kans on aina kiva jutella kaikkea ja samalla kysyä leivontavinkkejä :)

sit painelin kotiin ja rupesin leipomaan. kaikki meni hyvin kyl paistamiseen asti mutta en tiiä mikä vittu niihin meni ku neljä vikaa pellillistä meni päin vittua. ne kupli ja veti lässäksi pitkin peltiä. joo jep, ei tuu leipuria tästä tytöstä. roskiin vain. no sain mä oikein neljä pussia pullaa jotka näyttää suth normaalilta, helvetti.

pitää vissii tänään mennä porukoille ja sanoo äidille että nyt leivotaan, näytäs viel kuinka se käypi.

Ukko soitti mulle joskus siinä vaille yheksän kun olin just saanu pullat leivottua ja jätin ne nousemaan liinan alle. piti käydä viemäs sinne firmalle viinapullo mikä meil oli kaapis. no mä lähin sinne sit nopsasti ja kivaa niillä näytti olevan. hyvä juttu, tuumailin vain.

Sit en miehestä kuullutkaan ennen yö kolmea,enkä kyl itekkää ehtiny ottaa yhteyttä ku piti kiirettä leipomisen kanssa. :) soitti mulle kolmelta yöllä herättäen, olin jo kahtatoista ennen käyny nukkumaan, ja rupes siel jotain että "mitä mun kulta, mis oot.." huoh. ihan kiva ku soittaa, mutta ku mä olin nukkumassa. ihmetteli missä niitten kuski on. olisin ite lähteny hakemaan mut ku kuskilla oli mun auto. No löytyhän se ja lähti heittään porukkaa kotiin. ukko oli joskus neljän jälkeen kotona, soitteli jatkuvasti ja piti hereillä, että siitä tämä väsymys muunmuassa. huoh.

Ukko oli ihan räkäkännis ku tuli sisälle, sen huomas heti. ei sit jaksanu pirjastaa mistään sen puheista ku väsytti. ja oli ihan hyvällä tuulella, olinhan mä sentään selvinny poikien illasta kunnialla ja en ollu panikoinu kotona että mitä se ukko siel baaris tekee. :)

Sinne se jäi nukkumaan tyytyväisenä kun lähin töihin. nyt on kyllä niin tukkonen olo että saas nähä onko kuumetta. sehän tästä ny puuttuis.

Kulta menee lauantaina kotikunnalleen mettästään yöksi, alkaa se kanalintukausi. mä ajattelin ottaa pikkusisaret hoitoon että äippä ja iskä sais olla kahestaa ja viettää laatuaikaa :)

ja tänään vois vaikka ottaa äidin kans muutaman kupillisen ja laulaa karaokea :) ja kattoo ny mitä se muru meinaa :)

 

mut nyt, vois kokeilla töiden tekoa..