tai jotain :)

Tänään on hyvä päivä. tosi hyvä päivä. niinku aivan superihana.

Eilinenki oli aivan superihana.

Menin töiden jälkeen tosiaan joogaan, siel mahtava tunti tällä kertaa, sai oikein rentoutua. sen jälkeen painelin suoraan ruokakauppaan, ostin sit kaapin täyteen evästä. Sit ku pääsin kotiin, tyhjäsin jääkaapin, pesin sen, tyhjäsin roskiskaapin, pesin sen, siivosin vessan, keittiön tasot oikein hinkkaamalla, laitoin pyykkiä, astianpesukoneen, kastelin kukat.. sit ku olin yhdeksän aikaan istumas keittiön pöydän ääres ja syömäs kananmunia ja lukees aku ankkaa niin sain sydänhalvauksen. Ukko tillittää mua keittiön ikkunasta. ei helvata meinasin saada paskajäykistyksen! miehen piti tulla kotiin vasta joskus yöllä kahen-kolmen aikaan.. eli kello yheksän on toooosi aikasi! iloinen yllätys kuitenkin :) eikä ollu kertonu mitään että sillä on pekkasia pitämättä, mrr :)

ei siinä, tein ukolle ruokaa, sit istuttiin ja katottii jalkapalloa :) koko ilta taas kyhnättiin, kiehnattiin, pussattiin, naitiin ja rakastettiin :) oli hyvä olla, ja pääsi ajois nukkumaanki sitte<3

mutta se mikä mut yllätti eniten oli se ku jossain välis yöllä heräsin, tai no ehkä tunti sen jälkee ku olin nukahtanu, muru viel katto teeveetä ja ku huomas että heräsin niin otti kainaloon ja tokas että "miks olit unohtanu pyykit koneeseen?" ja hymyili. mä olin että voiny saatana, meinasin jo nousta ylös mutta ukko piti kii ja sano että "mä laitoin ne narulle tossa justiin että älä murehdi " ja puristi tiukemmin itteensä- tää oli ihan uutta mulle. normaalisti olis ukko tullu herättään ja sanomaan että mee laittaan pyykit. tää on aivan ihmeellistä :D en voinu ku hymyillä ja kiitellä ja mennä kainaloon kiehnaamaan :) tuli tosi hyvä olo!!!

mä rakastan murua :)

 

tänään se lähtee poikien kans ryypiskeleen sen kunniaksi kun kullalla vaihtuu työpaikka.. huomenna sil ei oo töitä ja tänään sit menevät työkavereiden kans viihteelle. kyl mä sen kestän. ekaa kertaa tuntuu siltä että ei mun tarvi murehtia mistään. ei yhtään ahdista eikä tunnu pahalle. ei oo tullu koko viikkona kauhukuviakaa siitä mitä se tekee baaris. ei ees tunnu että se vois mua pettää tms. ihana tunne. toivoo oikein että ukko olis koko illan pois, pitäis sikana hauskaa, ja olis sit tosi iloinen ku tulee kotiin yöllä :) mun mies on ansainnu pitää vähä hauskaa kavereittensa kanssa :)

 

huomenna tilanneraporttia siitä miten ilta meni! ajattelin leipoa tänään pullia, ja sitte jumpata, pestä uuni ja sauna, sekä käydä kotona pyörähtämässä. että tekemistä riittää kyllä :)

 

tänään työpaikalla työkaverit (kaikki miespuolisia) kehu kuinka tää jakku pukee mua ihan sikana. huutelivat tuolla sit keskenään että "kellä on seksikkäin sihteeri, MEILLÄ, jumalauta meillä on koko suomen toimistojen seksikkäin sihteeri, kaikki miehet juoksee pitkin seiniä ku oven avaa tollanen jumalatar.. :D" että ne osaa kans saada mielen hyväksi :) mahtavia ihmisiä :)

 

nyt töitä--->