leikin eilen putkimiestä.

ei hyvä juttu.

ja ukko oli vihanen ku ampiainen ku soitin sille että lavuaari vuotaa :D

mutta omapa oli vikansa kun ei tehny sitä itte vaikka toista viikkoa pyysin.

eilen kun tulin kotiin tanssista ja balletonesta niin siivosin koko huushollin ja sit samalla aattelin antaa kyytiä scheisselle haisevalle lavuaarillekki kyytiä :)

mutta onneks ukko ei kauaa kiukutellu, illasta jo naureskeli omalle putkinaiselleen :)

 

ups ;D

 

tänään pitäis mennä ukon kotikunnalle viikonlopuksi, tai ainaki täksi päiväksi.

ukko meni sinne jo edeltä, meen töiden jälkee perästä.

ja taas ollaan niinkuin ennen. ei puhettakaan edellisestä riidasta. ei mitään. ei sopimista, ihan vain normaalisti. ärsyttävää. se kuluttaa.

otin yhteyttä erääseen paikalliseen nuorisokeskukseen, jossa on ammatti-ihmisiä kuuntelemassa nuorien ongelmia. laitoin meiliä ja kerroin vähän taustastani ja kuinka mä tarvin jonkun joka kuuntelis mun ongelmia ja auttais keksimään jonkin ratkaisun. aika säälittävää ettei mulla ole enää ketää kelle puhua. ukolle haluaisin puhua mutta pelkään riitoja hänen kanssaan.

pelkään olla eri mieltä.

ens viikolla meen käymään siellä. en vain tiedä mistä puhuisin? olisinko rehellinen? vähättelisinkö ongelmiani? puolustelisinko miestäni? mitä mä voin ventovieraalle sanoa? en mitään? en jaksaisi puida aiempia riitoja uudestaan auki, siks annoinki tän mun blogin osoitteen. saa lukea täältä, jos se antais jotain kuvaa mun elämästä.

voimavarat vaan alkaa pikkuhiljaa huveta. mä oon hirveän väsyny. oon laihtunu ihan sikana ja huomasin tuossa että en ole muutamaan päivään syöny mitään kunnon ruokaa. mehua monta litraa ja viinirypäleitä. noidankehä on valmis.

 

nyt töitä->