Mikähän näissä mun hormoneissa on nyt vikana kun pelottaa jatkuvasti? että ukko pettää, tai pelaa jotain salakavalaa peliä mun selän takana koko ajan. mä en tiiä mistä tää johtuu mutta koko ajan sellainen olo että kaikki ei oo niin hyvin ku miltä näyttää. Ukolla alkaa pian reissuhommat ympäri suomea. sen tietää justiin kuinka siinä käy. Kuinka monesti on lukenut reissumiehen tarinoita kaksois ja kolmoiselämistä pitkin suomea... voi luoja mä en kestäis jos mun kulta tekis niin...

 

ahistus päällä. sanoin siitä jo ukollekki ku meinaan jatkuvasti tiuskia ja suuttua joka asiasta, ja ukko parka ei oo mitää väärää tehny. itekki tiedostan että ei se ny maailman loppu ole jos se ukko ei sitä tv:tä sammuta nyt ku mennää nukkumaan, voinhan mäki sen tehä. mutta silti kiristelen hampaita ja kiukuttelen, mökötän enkä puhu enää mitää.

mikä lie hormonipiikki? toki mulla on ollut vatsa huonos kunnos koko viikon, ja epämääräiset menkat päällä (ai että varmaan kiinnostaa.. :D) mutta noo..

kai tää elämäntilanne ja kaikki stressaa. yritän olla mahdollisimman rento ja ottaa asiat lungisti. kyl se tästä helpottaa.

lähinnä naurattaa mun kiukkuilut, tänä aamuna olin viittä vaille valmis soittamaan kullalle vihasta punasena ku huomasin että se oli vaihtanu mulle talvirenkaat JA EI OO PÖLÄREITÄ SIINÄ! perkele miten rumalta tuo mun auto näyttää ku pellivanteet loistaa. helvetin paskiainen. ikinä en anna anteeks. vittu ku hävettää ajaa tuolla romulla. ja seki on kullan syy. antais mun ajaa edustusmersulla ja se tuolla vanhemmalla mersulla.

:D huoh. että tuollaisista mä kiukuttelen. kai se on normaalia :D en, en oo raskaana, mitä toki itsekkin jo ajattelin josko olis jotain tuollaista takana, mutta tuuurha toivo.

Jenkkilän rouvan kanssa ollaan vaihdettu mielipiteitä ja ajatuksia tuosta pienestä avusta lapsen saamiseksi, ne on tuonu mulle paljon voimaa, kiitos siitä! (ja siitä että olen ristinyt sut jenkkilän emännäksi..:D) Ehkä mekin päästään yhtä helpolla kuin ystäväsi, sitä toivon!

 

Muuten elämä rullaa kyl tosi hyvin, huomenna olis lähtö etelä-suomeen, lähelle vantaata, hyi olkoon taas pitää istua viitisen tuntia autos. hv. pitääkö mun kiukutella siitäki :D

noo, toisaalta nuo matkat on mun ja miehen henkireikä, silloin meillä on aikaa puhua suumme puhtaaksi täysin kaikesta :)! ne tekee hyvää meille kummallekki.. puhuttiin jo tuosta reissuelämästä ja pettämisestä eilen sängyssä, ja kyllä se ukko sano ettei hän sitä tekisi, miksi tekisikään koska meillä on kaikki hyvin. että pettäminen kuuluu suhteeseen jossa ei ole mikään hyvin. mutta kumminkin, kävin ostamassa itselleni niitä siveltimiä ja muita, nyt on värkkejä ja kaikkea että saa tehtyä hienon seinämaalauksen! :) jännityksellä odottaa huomista!

että tuohon on sitten luottaminen. toki luotan mieheeni varmaan tuhat kertaa enemmän kuin vuosi sitten, se on varma. nyt ei niinkään pelota enää että joku mut syrjäyttäis. enkä ole enää läheskään niin mustasukkainen kuin vuosi sitten. en tunne tarvetta siihen. tiedän kuka olen, mitä kullalleni merkitsen, mitä me tarkoitetaan hänelle. ja kuinka olen hänelle se paras vaihtoehto. ja jos hän johonkin rakastuu mun aikana, en sitä vois estää, varsinkaan sairaalla mustasukkaisuudella.

 

että tällänen ajatusmaailma mulla nykyään.

no sitten vähän mehukkaampaa, seksielämästä:D

meillä on huomattavasti parantunut tämä meidän sänkypolitiikka. En tunne enää sellaista pakonomaista rutiinitarvetta seksille, koska juteltiin siitä miten kulta mua loukkas silloin puheillaan. enää mun ei tarvi pelätä että en kelpaisi, parempaa sänkyseuraa kun ei voi olla. :)

Nyt mieskin on huomioinut tarpeeni, ja luoja miten olen ollut hurmiossa! Jopa suuseksikin tuntuu nykyään aivan ylimaallisenhekumallisen herkulliselta!!!! Se on niin paljon eroottisempaa kun tietää että ukko tekee sen mielellään mun nautinnon vuoksi ja nauttii siitä itsekkin. Olen huomannut että hän antaa sitä enemmän mielellään kuin minä otan :D

Ja oma mieheni ainakin nauttii siitä että istuisin hänen kasvojensa päälle, taitaa olla ihan yleinen fantasia miehillä tuollainen.. ja onhan se aika nautinnollista kun nuon saa alistaa muuten niskan päällä olevaa miestä..

Lisäksi olemme vihkineet ne viimeisetkin neliöt kolmiostamme käyttöömme, eipä sellaista nurkkausta, lattiaa, tai kalustetta ole, mikä ei olisi kokenut rakkauden liikuntaa :D Olisko tosiaan mennyt puhe läpi, koska nyt tuntuu että ukko on seksissä mukana aivan täysillä, niin että hänestä oikein näkee kuinka on tärkeää että mä tunnen oloni hyväksi. mutta myös sopivan raju, mikä saa mut hulluksi! semmonen pieni itsekkyys jonka hän näyttää välillä, saa itseni tuntemaan enemmän hyvää.

lyhyesti siis sanottuna sielläKIN sujuu paremmin nytten :) (ai että kun varmaan kiinnostaa) :)

 

Tänään tulee töihin isoisopomo eli toimitusjohtaja käymään. helvetti ku ahistaa :D pitää vaan näyttää ahkeralta koko päivä niin se menee ohhi :D

 

joo jos sitä vaikka sit tekis töitä.. tai sit ei.. :)